05 juni 2008

Förkyld igen

God morgon! Eller, jag kanske inte hade världens godaste morgon. Jag är förkyld och hemma från skolan idag. Jag hatar att vakna med täppt näsa, känna sig "tjock" i huvudet och ha en enorm huvudvärk. Det här känns ändå som en hyfsad dag att vara sjuk på. Sista riktiga skoldagen innan sommarlovet och jag antar att den innehåller städning av skåp, inlämning av skolböcker osv. Det känns dock lite surt att jag antagligen inte kommer kunna spela min fotbollsmatch imorgon. Igår var jag hos tandregleringen, den ligger precis vid Hötorget så jag passade på att gå in på H&M och Gina Tricot när jag ändå var där. Det slutade med att jag köpte en jättesöt bikini, en tröja och ett par tights. På kvällen var jag barnvakt åt Engla.

I ny blommig bikini från H&M med volang framtill och baktill. På väg att läsa nyaste Elle vid poolkanten. Bakom skymtar min nya vintage Gucciväska.

Inga kommentarer: