09 juni 2008

Knytis

Hej blogg. Det var sista skoldagen idag. Så jag har praktiskt taget sommarlov nu. För morgondagen tycker inte jag räknas. Vi hade en lektion och slutade klockan 11.00 idag. På lektionen hade vi knytkalas. Claras och min jordgubbstårta var nog det som gick åt mest, det var bara några bitar kvar av den. Vi var oroliga att grädden skulle smälta eller skära sig över natten men det gjorde den inte. Den var nästan lika fin som igår. Efter skolan åkte vi in till stan (jag och Clara). Väl där inne mötte vi upp Fredrika och Ella. Ella var dock tvungen att gå ganska tidigt. Vi andra gick i lite affärer och sedan fikade vi på Coffee house by George på Souk. Fredrika köpte en klänning som hon ska ha på skolavslutningen och jag hittade ett par espadrillos till med kilklack på H&M. Nu har jag de bruna och de chockrosa. Jag hoppas att det är bra kvalité på dem för jag fullkomligt älskar dem. Men hur mycket kvalité får man för 149 :- ? -Nada. F och C kommer även hit lite senare idag och sover över. Vi ska göra oss i ordning tillsammans imorgon bitti. Ni får antagligen en tjuvtitt på våra avslutnings-outfits senare i kväll.

Inga kommentarer: