25 juli 2008

Fredag

Hej. Mamma och jag har varit och handlat tidigare idag, nu har vi fått gäster hit så det blir nog iget mer skrivande idag. Ligger iallafall ute och slappar i Stockholms 32 grader och soliga väder. Det är i dessa dagar som man är enormt glad över att kunna svalka sig i poolen. Puh..

De dök upp en rolig sak igår. Jag ska få dela ut flyglappar på stan 5 timmar i veckan för att göra reklam för en internet-sajt som är nystartad. Det ska bli roligt, jag börjar nog med det om två veckor ungefär. Nu på söndag ska vi åka till Köpenhamn och vara där i några dagar och sedan en sväng till Tyskland, sen till Varberg och hälsa på dem vi bodde hos under konserten och slutligen till Tylösand i Halmstad. Vi kommer hem igen på söndag nästa vecka. Eftersom min dongel åter igen är sönder så antar jag att det blir bloggpaus i en vecka. Kram T

Inga kommentarer: