24 juli 2008

Torsdag

Jag sitter på jobbet och skriver. Har varit här hela morgonen och är nu väldigt sugen på att komma hem och lägga mig vid poolen eller göra någonting annat kul ute i solen. Jag ska vara med M, F och E idag igen.

Igår kväll åt jag middag på Restaurang Bryggan som ligger i Ålsten. Efteråt var jag med tjejerna och tittade på Crowned, Pussycatdolls, Project Runway och SATC. :)

Jag önskar jag kunde lägga in bilder på hur mina naglar ser ut efter manikyren men eftersom det inte går så får jag beskriva dem istället. Jag gjorde alltså mina naglar på Face Södermalm, hon som gjorde dem hette Jessica och var jätteduktig. Jag förlängde mina egna naglar och byggde upp dem med gel och istället för fransk manikyr så har jag rosa glittrig färg längst ut på tipparna. Det är så himla snyggt! Jag har tre till bokade tider innan sommarlovet är slut så att jag ska vara riktigt fin när skolan börjar! Dessutom ska jag försöka boka tid hos folktanv. innan skolstarten, jag vill nämligen göra ett tandsmycke i form av ett hjärta på tanden precis som min mamma har. Jag har också inte kunnat visa er att jag har klippt lugg igen, också fint. Kram T

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är fan den mest bortskämda människan i världen!

Maila mig! sa...

Jag säger som min pappa skulle ha sagt, livet är rättvist!

Ps. Jag är 14 år och har tre jobb. De är inte alla i min ålder som har det. Ds.