09 juli 2008

Jenny Hellström går i konkurs


Jenny har skrivit ett brev till alla berörda:

Kära kunder och allierade, Efter en lång funderare beslöt jag mig för att inte ta mitt företag vidare. Tack för dessa fantastiska 12 år som ni har varit så fina, så fina i mina kläder! Ni har alltid varit otroligt generösa med beröm och jag har sugit åt mig allt med en enorm glädje! Att ni har visat en sån uppskattning har varit en av de största drivkrafterna för mig och jag ser fram emot att vi får ses igen i något nytt sammanhang! Nu kommer jag att ha möjlighet att ge mig ut på alla de kreativa äventyr som jag suktat efter många år, men inte har haft tid till! Jag bär vidare all min kärlek till barnslighet, nostalgi och knasighet och hoppas att jag kan ge er glädje av det i framtiden!
En hyllning till Er alla som bär eller någon gång har burit mina kläder!
Massor av kärlek, Jenny Hellström

För de som är intresserade kommer det hållas utförsäljning på hela sortimentet med 70% rabatt vid Hornstulls strand 11 mellan dagarna:
9/7-13/7
ons 16-19
tor 16-19
fre 12-18
lör 12-17
sö 12-16

Inga kommentarer: