11 juli 2008

Varberg

God morgon. Jag sitter i mitt rum och insåg just att det är en ända stor röra här inne. It´s time for a storstädning. Trots att städerskorna var här i tisdags eller onsdags. Lika så dressing roomet, kläder överallt. Och jag som ändå brukar hålla det fint i mitt rum. Nu är iallafall Claras och mina tågbiljetter och Konsertbiljetter till Lars Winnerbäck i Varberg bokade och vet ni vad, vi ska bo hos världens bästa familj när vi är där. Kompisar till familjen och dem har så snälla barn. 2 veckor senare ska vi träffa dem igen när vi är på Tylösand tillsammans.

Igår var jag och pappa och köpte en liten laptop till mig. En helt ny variant som heter Asus Eee Pc och inte är större än ett halvt A4 papper. Urgullig och jättebillig. Nu får jag bara hoppas att den fungerar bra till det jag har tänkt använda den till. Vara inne på Internet.
Du kan köpa den HÄR.

3 kommentarer:

Anonym sa...

BRA INTITIATIV DET DÄR MED STÄDNINGEN

Anonym sa...

städerska

Maila mig! sa...

haha mamma som om jag inte skulle fatta att det var du, and btw, it´s done.