04 augusti 2008

Äntligen hemma.

God morgon bästa blogg. Igår kväll kom jag hem från Tylösand-Halmstad. Och ja, jag måste erkänna att jag längtar lite tillbaka. Jag har haft en så himla bra vecka på alla ställen där jag har varit. I Danmark köpte jag lite saker från H&Ms höstkollektion och några Ralph Lauren grejer på rea. Ett par quiltade, svarta pumps på någon liten skoaffär och fina underkläder från Friis & Co. I Varberg åkte jag båt och umgicks med goda vänner. Pernilla som är mamma i familjen vi var hos äger Jolou så mamma och jag fick tjuvkika lite på några höstplagg och sommarplagg för nästa sommar. Mamma köpte även två tunikor. Bilder nedan.



Tylösand var underbart. Vi bodde på Hotell Tylösand och såg After-beach avslutningen där. Nu ska jag bara vara hemma och ladda inför skolan som börjar om 14 dagar. Nästa vecka ska Engla döpas och idag ska jag till företaget som jag ska göra reklam för så jag har fullt upp iallafall. Jag ser fram emot att läsa allt som jag missat den här veckan på alla bra bloggar som jag läser så det är vad jag ska göra nu. Kram

Inga kommentarer: