04 augusti 2008

Otursdag?

Hej på er. Nu har jag varit på företaget som jag ska dela ut flyers åt och hämtat alla lapparna. Jag börjar antagligen dela ut från och med imorgon. Var också in en sväng i Gallerian. Hittade ett coolt nitskärp på H&M men i kassan sa dem att det inte gick och betala med mitt kort. Jag gick då också in på Pocketshop för att kolla om det funkade där och valde ut 4 böcker men väl i kassan fungerade kortet inte heller. Jag gick in på Swedbank och dem såg ingen fel på kortet men sa att det kunde vara avmagniserat. De ska skicka hem ett nytt kort till mig i slutet av veckan och ber mig ta ut pengar i bankomaten. Men icke, de funkade inte heller. Jag hänvisas vidare till huvudkontoret på Hamngatan för att ta ut pengar. Där fick jag ta en nummerlapp och vänta i evigheter och sedan fylla i någon lapp. Efter att jag tagit ut pengar gick jag tillbaka till Pocketshop och köpte böckerna och sedan rusa vidare mot tunnelbanan. Bad day i högsta klass.

Inga kommentarer: