17 augusti 2008

Sommarlovet slut.

Hej. Lite bloggning idag, jag har haft fullt upp med tanke på att skolan börjar imorgon. Har badat, varit på fotbollsmatch, hämtat ut en ny dator som förhoppningsvis ska fungera, packat skolväskan, lagt fram morgondagens outfit m.m. Jag är en av få som alltid tycker lite i smyg att det ska bli roligt och lite skönt att börja i skolan igen. Träffa alla kompisar, komma in i gamla rutiner, få betyg och nu dessutom få en ny tjej i klassen. Tycker ni om förändringen förresten, med ny header? Jag tyckte den andra var lite för sommrig och att det var dags att byta.

Igår bakade jag rabarberpaj och en äppelpaj, rabarberpajen blev en god efterrätt och idag har vi äppelpajen att se fram emot. Jag är dock väldigt dålig på att sockra tillräckligt så de blev lite surt menmen. Nu ska jag byta dator, måste ju testa min nya och ifall den fungerar eller om det ska bli ett nionde besök hos PcCity Barkaby. Japp, det är sant, 8 gånger har vi nu varit där.

Inga kommentarer: