29 september 2008

Happy Birthday to my yummy mummy.

Oj, det blev väldigt många M i rubriken. Men precis som den säger så fyller min mamma år idag. Hon fick mycket fint, bland annat en Odd-molly mjukisdress som jag köpte på utförsäljningen i helgen, ursköna tofflor från Indiska och en tidning av mig. Jag åkte hem på vår 100 minutiga lunch-rast och åt med henne och köpte fika efter skolan som jag tog med mig hem. Vi åt en god indisk middag också.

I skolan hade vi oförberett engelskaprov, hörförståelse. Det var hemskt svårt och för att få ett MVG måste man ha minst 51/57 rätt. Jag satsar högt så 51 är vad som gäller för min del. Provet fortsätter någon annan dag den här veckan. Usch. Annars har jag varit barnvakt åt min kära Engla i två timmar, några extra kronor på kontot är ju inte helt fel. Jag ska nog vara barnvakt imorgon också. 6 dagar kvar till Gossip Girl börjar, jag har börjat räkna ner tiden!

4 kommentarer:

Maila mig! sa...

Tack för det Tess, det var snällt av dig Kram Mamma

Anonym sa...

Varsegod mamma, varför skriver du från min blogg? haha :)

Maila mig! sa...

Inte vet jag,

Anonym sa...

nähe.