28 september 2008

Zac Efron

Hej allihopa. Vilken rolig helg jag har haft. Igår sov jag över hemma hos Ella då min familj var på landet. Imorse vaknade vi vid 11 och begav hos in till stan. Vi såg på bio med några andra kompisar, filmen hette Smart guys eller nått sånt fast jag såg inte så mycket av den, jag somnade nämligen en stund. Efter bion så var det helt galet utanför eftersom att det var förpremiär av HSM 3 och Zac Efron m.f. skulle komma dit. Vi köade i någon timme och hamnade i stort sätt längst fram när Zac kom in på röda mattan. Det var helt galet, Ella var i en helt annan värld efteråt eftersom Zac ritade på hennes hand och hon lyckades ta på hans tröja. <3 Söta Ella. Nu ska jag slå in paket, och just det, jag och Ella var på Odd mollys utförsäljning igår. Jag skriver vad jag köpte imorgon. Utförsäljningen var på Dalagatan vid Odenplan men var dock endast för inbjudna, vi kom in tack vare bästa Mathilda. Mamma fyller år imorgon, det är därför jag ska slå in presenter. Puss och hej. Ps. Vi blev filmade och Elin blev intervjuvad utanför bion. Jag är så glaad.

Han är så snygg, haha.

Inga kommentarer: