05 oktober 2008

The Hills maraton

Hej. Sorry att jag inte skrev igår, det blev bara inte så. Volleybollturnering höll på precis hela dagen, så jag hann inte göra någonting annat. Det gick rätt dåligt för oss, vi förlorade alla matcher, fast det var inte så konstigt med tanke på att vi var det ända nybörjarlaget. Idag har jag bara varit hemma. Mest legat framför tvn och kollat på The Hills som varit 11-16.00 idag. Jag älskar den serien! Sedan har jag också rensat ut min garderob, äntligen! Jag hade tänkt sälja allting till en second hand-butik som ligger här i närheten. Sushi blev det till middag också, min favorit.

Vet ni vad! Idag klockan sju börjar Gossip Girl igen, säsongspremiär! Missa inte det, jag har väntat i månader på det här ögonblicket. Därför mina kära vänner så måste jag gå nu, vill inte missa en ända minut av programmet. Vi hörs senare, puss.

Inga kommentarer: