03 oktober 2008

Shoppingdag

Hej. Idag har varit en riktig shoppingdag med Engla och Elin. Vi har mestadels letat skor och faktiskt hittat en del godbitar. Jag letade dock efter ett par perfekta stövlar och jag hittade inga som uppfyllde mina tusentals krav. Stackars Elin som har fått springa runt på stan med mig hela dagen. Trots att jag inte köpte någonting så har jag fått otroligt mycket inspiration. Jag har jättemycket saker som jag skulle vilja ha just nu men jag får helt enkelt hålla mig tills efter New York. Det är bara cirka 3 veckor kvar nu ju. Förresten, jag har inte skolkat hela dagen utan vi hade studiedag, jag glömde visst skriva det! Ikväll blir det mys hemma och vi ska se filmen Flyga Drake som tydligen ska vara väldigt bra. Ha en bra kväll så hörs vi imorgon. Jag går upp vid 6.00 för jag har roligt nog volleybollturnering. Det är mina första matcher i volleyboll så jag är riktigt spänd! Uppdaterar när jag kommit hem såklart med matchresultat osv. Puss <3

Inga kommentarer: