24 november 2008

Snow

Hej. Vilken snöig dag vi har haft! Mysigt i sig men det innebär ju också snöbollskrig, mulningar osv. i min skola vilket jag tycker är onödigt, omoget och taskigt. Tack och lov att man är tjej så folk tar en viss hänsyn iallafall. Igår blev det pepparkaksbak för min del och så självklart Gossip Girl, Ensam mamma söker och Wallander. Vilken tv-kväll. Idag har vår tv ingen täckning på grund av vädret så det blir nog långbad i bubbelpoolen för min del. Efter skolan åkte jag till Ålstensgatan och fixade med vårt bord inför julmarknaden där nu på söndag och gick in i en second handbutik som ligger där. Jag köpte en jättefin Dior-clutch i vintagestuk och när jag frågade i kassan om det var en kopia så sa hon att dem inte visste helt klart. Jahapp, fynd iallafall. Hur ser man att en märkesväska verkligen är äkta?

Fina detaljer tyckte jag att den hade iallafall.

Inga kommentarer: