30 december 2008

Beslutsångest.

I have an little issue.. Beslutsångest!

Imorgon är det nyårsafton och jag har många fina, oanvända klänningar som hänger i garderoben och bara väntar på att få visas upp. Därför tänkte jag att ni kanske kunde hjälpa mig lite. Rösta på vilken klänning du föredrar och skriv in bokstaven i kommentarsfältet. Om ni inte lyckas med det kan ni ju alltid maila bokstaven ni väljer till mig på t.aren@hotmail.com.


a)
Leopardmönstrad klänning från Roberto Cavalli at H&M. Strlk 34.

b)
Underbar klänning från Roberto Cavalli at H&M. Strlk 38 (2 storlekar större än den ovanför).

c)
Den lilla svarta från Forever 21. Spets överst på klänningen.

d)
Min älskade kortkorta bakelse från H&M.

Till detta får det bli någon av dessa tre clutchar:

Dior, Gina Tricot och H&M.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att D passar dig bäst :) Ha en bra dag!

Anonym sa...

Jag tycker att D vore bra, men har du några tajts till för den är väldigt kort?

Hoppas du får en trevlig kväll hälsar Betty

Anonym sa...

Om jag skulle ha på mig d skulle jag antagligen ha svarta strumpbyxor på mig samt ett lite längre linne eller nått. :)