25 december 2008

Juldagen

God morgon! Igår kväll efter x antal timmars julklappsöppning gick jag och bror och la oss framför vår nya tvanläggning nere i källaren och tittade på Sex and the city the movie, min femte gång tror jag bestämt. Och den är fortfarande lika bra. Tänkte jag skulle nämna lite saker som jag fick.

2 halsband och armband från Cocoo av mamma och pappa
En underbar DKNY väska av min föräldrar.
Presentkort på Gina tricot av min kära farmor.
Presentkort på H&M av min morbror och hans flickvän.
En locktång signerad Björn Axén från mormor och morfar.
4 st Lars Winnerbäck skivor av min andra morbror. Snacka om klockrent!
Duffys album av mamma och pappa.
En rosa morgonrock av min duktiga pappa.
Stockholmsspelet av mor och far.
En resa till Dubai 22/1-27/1 av världens bästa föräldrar. Ni är bäst!
Seals skiva av päron.
Snygg Bondelid tröja av snälla morbror.
Annan tröja av morbror.
Sex and the City filmen.
God parfym och söt marin tröja av min snälla bror.
Mjukisdress från Victoria´s secret av mamma och pappa.
2 berlocker till mitt Juicy Couture armband.

Tack för alla fina saker! Det här är vad jag kommer ihåg i huvudet, finns mer där uppe.

Inga kommentarer: