27 december 2008

Mamma mia.

Hej! Ursäkta för att jag inte uppdaterade bloggen igår. Jag åkte in till stan med mamma, Engla och min bror Max för att kolla in mellandagsrean. Vi var mest inne i Sturegallerian, jag köpte ett par jeans på Dry lake och vi lunchade på Tures. Efter åkte vi hem för det var så jäkla kallt ute. På kvällen var jag med Mikaela och Filippa. Vi åkte till Videoheat för att hyra film men hittade ingen så vi hämtade Mamma mia hos mig och kollade på den istället. 4 gången för min del. :)

Idag var jag också i stan med Filippa, vi åkte till Östermalms torg uppgång mot stureplan och gick en hel del. Imorgon lär vi ha en aning träningsvärk i benen kan jag säga. Jag köpte några tröjor på MQ. Kallt som sjutton var det idag också. Vi får väl se vad jag ska göra ikväll, ska det bli Mamma mia för 5 gången kanske?

Inga kommentarer: