02 januari 2009

2009!

Hej blogg. Det har inte blivit någon uppdatering på några dagar. På nyår hade jag på mig min minibakelse från H&M. Passade på att använda den, jag vet annars inte riktigt när jag ska ha den. Iallafall var nyåret mycket lyckat och firades hemma hos M och F. Vi hade det väldigt kul allihopa. Igår vaknade jag 13.30 på dagen så jag tog det mest lugnt. Kan inte komma på något nödvändigt som jag gjorde. Eller jo, jag kollade på Victoria´s secret fashion show. Andra år har det varit mer juligt än det var igår, men bra var showen. Tro mig.

Idag har jag varit barnvakt åt Engla, gått på promenix i detta kalla väder. Sedan gjorde vi lite ärenden. För ett tag sedan var bror och jag och köpte onyttigheter. Det är vad jag har gjort nu i helgen. På måndag har Max (bror) lag hockeyturnering och min mamma är cupgeneral (visst låter det coolt!?), dvs har hand om allting så jag kommer antagligen få hjälpa till en del. Ha en bra kväll.

Inga kommentarer: