19 februari 2009

Dagen innan.

Hej bloggen. Idag gick jag i plugget till 16.00. Sista lektionen var idrott och jag och Elin satt och underhöll varandra. Vi sjuklingar. Efter skolan åkte vi in till stan. Jag köpte ett par Oakley Sthlm

skidglasögon som var rosa. Sen så fikade vi på Tures. Det blev foccatia (stavning?) och chailatte. Dagens i-landsproblem är att caférna serverar ljumna istället för varma chailattar. Det är otroligt störande! Vi var tvungna att skicka ut dem och få nya, man vill ju sitta och värma sig och smutta lite på latten och inte bara hälla i sig den på direkten. Min bror sitter här brevid och stressar mig för han vill att jag ska springa ner och visa hela min skidoutfit för honom. Slänger in några bilder.

E och sin chailatte.

Kyckling/mozzarella foccatia på Tures.

Elin provar mina nya Oakleybrillor från gallerian. 1399 kr men på halva priset.

Nyinköpt stor rougeborste från Chanel.

Inga kommentarer: