18 februari 2009

Prao!

Hej bloggen! Oj, vad lite bloggning det har blivit nu i veckan. Igår pluggade jag från 14.00-22.00 med en middagspaus så hade liksom ingen tid till bloggen också. Jag tränade inför mitt SO-prov som skulle hållas idag och jag kan tyvärr meddela att det gick skit. Riktigt dåligt. Trots att jag känner mig säker och bildad när jag har pluggat så släpper alla kunskaper när man sätter sig ner i klassrummet och får provet framför näsan. Hjärnsläpp kallas det.

Anyway, idag fick jag sluta 11.30. Det var skridskodag på någon sjö men att vara ute och åka skridskor i två timmar ansåg jag inte vara någon bra idé när man har lunginflammation så jag behövde inte vara med. Istället åkte jag in till jobbet, innan gick jag till Stadium för att köpa underställ och handskar till Cortina. Väl framme käkade jag lunch. Jag ringde också till en massa företag och frågade efter praoplats i maj och vet ni vad!? Jag fick ett. På café Mocco. Och vet ni vad igen!? Elin ska också vara med! Det kommer bli underbart, mitten av maj, sol, uteservering, fika osv. Mm, rysningar. Nu ska jag äta middag. Ha det bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och det var inte du som härmade dom i Gossip Girl då? JHAHAHHAHA

Maila mig! sa...

Har jag sagt någonting om att härma?

Hur ska jag kunna "härma" någon i GG när inlägget sänds ett halvår efter att jag fått min klänning?

Vet du vad, det luktar avundsjuka från långt håll samt brist på självförtroende med tanke på att du kommenterar anonymt.