23 mars 2009

Här igen.

Hej älsklings bloggen. Jag har saknat er under helgen. Jag älskar att kolla på hockey. Nu har jag följt min brors lag ända sedan de var små och pluttiga och det är så roligt att få se dem utvecklas. Jag tänkte blogga på hotellet men med 7 hockeylag så var ju datan nästan aldrig ledig.

Idag gick jag i skolan. Efteråt åkte jag in till stan med E för att kolla på lite presenter till varandra. Elin fyller ju faktiskt år bara 5 dagar efter mig. Alltså den 30 mars. Men jag är råpank just nu så jag får avvakta med presentköpning i några dagar. (Lönedag den 25, tack och lov!)

Vilket hemskt snöoväder det är ute nu. Rekord för mars måste det ju nästan vara. Jag vill minnas att det alltid brukar var snödroppar och krokusar uppe till min födelsdag men inte i år inte. Ack så jag längtar till ballerinas och vårjacka. Just nu ser det ju minst sagt mörkt ut (!).

Snart ska jag iväg och titta på Project Runway. Pussisar och kramisar.

Inga kommentarer: