15 mars 2009

Mobil återfunnen.

Hej på er. Hoppas ni har haft en skön och avkopplande helg. Gårdagen spenderades med Elin. Vi käkade en god middag på Kalaset och åkte därefter hem till mig där det avslutades med melodifestival, Ben and Jerrys, för mycket godis och en bra film. Ack så besvikna vi blev när Malena vann med sin operalåt. Jag tror att problemet är att Sveriges befolkning faktiskt inte tänker på hurvida låten ska fungera utomlands. Själva så hejade vi på Måns (egentligen så tyckte jag att Caroline af Ugglas låt var bäst men ville inte att hon skulle åka vidare till Eurovision). Vi röstade 3 ggr men det hjälpte inte.. Elin hade rätt, det händer aldrig att den låten hon hejar på vinner).

Alldesles nyss slog det mig att det var någonting jag hade glömt och efter vidare eftertanke kom jag på det. Gossip Girl! Attans, jag som aldrig har glömt ett enda avsnitt förrut. Tur att det är repris imorgon.

Annars kan jag meddela att min mobil som varit på villovägar har kommit fram. Vet ni vad? Våra gäster som var hemma hos oss igår på middag upptäckte att det var någonting som glänste till i kransen på yttredörren och det var ingenting mindre än min mobil. Jag är lika förvånade som ni! Alltså har någon hittad min mobil, vetat vem jag var och gått hem till mig och stuckit in den i kransen. (?)

Nej, nu ska jag titta på Beck. Ha en grym söndag kväll så hörs vi imorgon. Kram T.

Inga kommentarer: