17 mars 2009

Tisdag 17 mars

Hej. Det har verkligen blivit kass uppdatering den här veckan. Jag ska bättra mig. Det beror väl som vanligt på att jag har prioriterat min stora So-läxa tills imorgon samt att jag har varit barnvakt. Om en kvart måste jag gå för då ska jag vara barnvakt igen.

Hela nästa vecka slutar vi senast 13.00 varje dag pga. uttvecklingssamtal och den enda dagen då jag slutar tolv är på onsdag och vet ni vad som är så jäkla bra med det? Jo, för att onsdag är den 25 mars och då fyller jag 15 år! En sur min blev det dock i mitt ansikte när jag såg att det var just den dagen då mitt uttvecklingssamtal är. Jag ska be mamma ändra dag för sjutton heller att jag tänker sitta där klockan halv fem på min b-day.

Nej, nu ska jag fortsätta försöka banka in vartenda land, huvudstad, flod, berg, sjö, öken, öar och hav i Asien. Wish me luck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ser ju fy fan helt psyksjuk ut på bilden.. ahhrggw! ahaha! <3

Anonym sa...

mohahahahah