20 maj 2009

Reafynd

Hej. Idag var jag inne i stan med min mamma för hon skulle göra en ansiktsbehandling och behövde barnvakt under tiden. Vi parkerade på Östermalm för att kolla i lite affärer. Inne på Riddargatan 12 hittade jag jättefina stövlar från Hope. Ursprungspriset var ca 3699 kr men jag fick dem på rea så är riktigt, riktigt nöjd. De blir perfekta till hösten. Dessutom köpte jag ett halsband inne på Tomas Sabo, jag var egentligen ute efter en ring men de hade den inte i butik.
Jäklar vad svårt det är att få till bra bilder med självutlösaren, och mina ben är inte så där bleka i vanliga fall!

Hope.
Armband från Tomas Sabo som jag fick i konfirmationspresent.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mästerkatten i stövlar?!
//Mårris

Anonym sa...

klackskon är bara för söt!

Tess sa...

Haha, jag tänkte köra på den titeln som rubrik i inlägget! Vad konstigt :)